Irodai asszisztens munkatársat keresünk Nyíregyházán!
Fejlődő, családias, méhészeti termékeket forgalmazó cégünkbe keresünk új csapattagot. Az irodai munkavégzés Nyíregyházán történik. A jelentkezéseket is Nyíregyházáról és közvetlen környékéről várjuk.
A feladatat:
- ügyfélszolgálat - a cég bejövő kommunikációnak kezelése, rendelés felvétele telefonon, gyors és hatékony megválaszolása a bejövő e-mail megkereséseknek, illetve ezek továbbítása
- közösségi médián keresztül érkezett megkeresések kezelése (Facebook ismerete)
- cégen belüli kommunikációk fogadása, ezek gyors továbbítása
- számlázás - szamlazz.hu program kezelése
- futárszolgálat programjának kezelése - GLS
- adminisztrációs feladatok
- pontos adatrögzítés
- alapszintű matematikai műveletek (összeadás, kivonás)
Amit szeretnénk tőled:
- jól, gyorsan és pontosan kommunikálj emberekkel telefonon, szóban, írásban
- precíz, pontos munkavégzést
- ne okozzanak problémát a több számmal történő alap matematikai műveletek
- bírd a monitor előtti napi munkát
- számítógépes programok - szövegszerkesztő, táblázatkezelő, irodai programok – kiváló felhasználói szintű ismerete
- a számítógép gyakorlott és készségszintű használata (gyorsgépírás nem elvárás, de a betűket ne keresgéld)
Előnyt jelent:
- a hasonló területen szerzett tapasztalat (nem követelmény)
- van gyakorlatod az elektronikus kommunikáció kezelésében
- a fent említett programok ismerete
- szeretsz és tudsz csapatban dolgozni
Amit kínálunk:
- Ha nincs tapasztalatod, de elszánt és szorgalmas vagy és tudod, hogy szívesen csinálnád, akkor minden segítséget megadunk ahhoz, hogy sikeresen el tudd látni a feladatot.
- Egy igazi csapatot, jó hangulattal - ez nem egy multi környezet
Fizetés: megbeszélés szerint
Ha úgy érzed téged keresünk, akkor jelentkezz!
Küldd el a fényképes önéletrajzodat az alábbi e-mail címre:
Üdvözlettel:
a HoneyHill csapata